تماس تلفنی با بیمارستان دامپزشکی مرکزی تهران
انتخاب زبان :
Phone call to the Central Veterinary Hospital
Select language
Central Veterinary Hospital of Tehran

بخش آرایشگاه و شست و شو حیوانات

بیمارستان دامپزشکی مرکزی

یکی از خدمات بیمارستان به دلبند شما، آرایش و شستشوی آن ها می باشد. شستشوی پت ها در خانه ممکن است دشوار باشد، از این رو بیمارستان با فراهم آوردن فضایی مناسب و امکانات مورد نیاز می تواند بهترین خدمات را در این زمینه به شما و پت تان ارائه نماید. آرایشگر باتجربه بیمارستان که سال هاست به این کار اشتغال دارد، بدون استفاده از آرام بخشی و بیهوشی، دلبند عزیز شما را به مدل دلخواهتان آرایش خواهد کرد. همچنین در صورتی که نیاز باشد اقدامات بهداشتی دیگری چون کوتاهی ناخن ها، تخلیه کیسه معقدی و مسواک دندان ها نیز در آرایشگاه صورت خواهد پذیرفت. علاوه بر شستشوی معمولی، شستشو با شامپوهای خاص جهت درمان نیز در آرایشگاه ما انجام می پذیرد زیرا ممکن است به دلیل تفاوت نحوه استفاده از شامپوهای درمانی، این کار به تنهایی برای شما در منزل مقدور نباشد.
بخش آرایشگاه و شست و شو حیوانات
بخش آرایشگاه و شست و شو حیوانات

بیمارستان دامپزشکی مرکزی تهران

همچنین جهت حفظ بهداشت و سلامتی دلبند شما، بعد از انجام هر آرایش، کلیه وسایل مورد استفاده، میز و سطوح تماس به طور کامل ضدعفونی می گردند و هیچ وسیله مشترکی نظیر حوله برای مراجعین استفاده نمی گردد.

با توجه به اینکه زمان آرایش هر نژاد می تواند متفاوت باشد، جهت به حداقل رسیدن انتظار برای آرایش، می بایست پیش از حضور در آرایشگاه، از پذیرش بیمارستان وقت خود را رزرو نمایید.

ویدئوهای بخش

هیچ ویدئویی وجود نداره

سوالات متداول

اولین زمانی که می توان یک توله تازه متولد شده را به آرایشگاه برد از چه سنی است؟
هر چه توله از سن پایین تر به آرایشگاه برود انجام این کار در بزرگسالی برایش راحت تر است. از این رو بهتر است بعد از واکسیناسیون و در حدود سن 12-16 هفتگی اولین آرایش برای هر پت انجام پذیرد.
فواصل بین دو آرایش باید چقدر باشد؟
برای حیواناتی که موهای لخت ندارند نظیر پودل، تریر و بیچون توصیه می شود هر4 تا 6 هفته یکبار و برای نژادهایی که موهای لخت دارند نظیر کولی، لابرادور و ژرمن شپرد، هر6 تا 8 هفته.
پت من هر چند وقت یکبار نیازی به کوتاهی ناخن دارد؟
به طور کلی هر 6 هفته.
چگونه می توانم استرس ناشی از آرایش سگم را کاهش دهم؟
سگ ها به شدت نسبت به استرس سرپرست خود آگاه می شوند. چنانچه خود شما نسبت به انجام عملیات در آرایش و شستشو آرامش داشته باشید، این آرامش به آن ها نیز منتقل می گردد و استرس کمتری را تجربه خواهند کرد.
آرایش یک پت چقدر زمان می برد؟
این کار بسته به سرویسی که به دلبند شما ارائه می گردد، زمان متفاوتی را می طلبد اما معمولا چنانچه آرایش و شستشو توامان انجام می پذیرد چیزی نزدیک به یک ساعت و نیم زمان نیاز دارد.
آیا برای آرایش و شستشو نیاز به آرام بخشی و بیهوشی وجود دارد؟
خیر. در آرایشگاه بیمارستان مرکزی این امور بدون آرام بخشی انجام می پذیرند.
آیا اگر پت من دچار عارضه پوستی باشد، آرایشگر متوجه آن خواهد شد؟
بله. طبیعتا در حین آرایش و شستشو، آرایشگر این مورد را تشخیص خواهد داد و جهت مشاوره و درمان شما را به بخش های درمانی بیمارستان ارجاع خواهد داد.
آیا امکان حضور همزمان سرپرست در حین آرایش و شستشو وجود دارد؟
بله. شما می توانید در تمام زمان آرایش و شستشو در کنار دلبندتان باشید.
آیا برای حضور در آرایشگاه نیاز به رزرو وقت می باشد؟
بله. شما می توانید بدین منظور با پذیرش بیمارستان تماس بگیرید.